چرا کولر آبریزش داره؟ سیستم تخلیه ی آب کولر اینجوریه که تمام آب جذب شده روی اواپراتور در ابتدا توی سینی درین جمع میشه و سپس از طریق شیلنگ درین به بیرون هدایت میشه. حالا اگه شیب سینی درست نباشه خب این آب به سمت خروجی هدایت نمیشه و داخل سینی جمع میشه و سرریز میشه. گاهی اوقات هم به خاطر سرویس یا نصب…